Sunday, February 6, 2011

Sahabat itu ape.....

Salam semua yang sudi membaca...
Bg korang..ape erti sahabat??
Setiap orang, mesti ade pendapat yg berbeze...
 Aku tengok, zaman skang ni...ramai yg x tau m'hargai sahabat.....

Macam org kat sekeliling aku skang.....
Kadang2 tu...pasal hal kecik pun..dah ambik ati....
Pastu, x bertegur sape....
Sahabat Oh Sahabat
sama la jugak aku pown...
Sedangkan, hal tu blh d'setelkan..
Tp saje nak masam muke....
Bile hilang kawan,
Kan dah hilang 1 pemberaian Tuhan....
Rugi nyer aku rase............................

Sampai skang, aku masih x jumpe lg seseorang yg boleh jadi sahabat sejati....
kawan baik ramai, tp nak di iktirafkan sbg "sahabat sejati" tu... x jumpe lg...
Kawan aku si napi ade kate, nak kan sahabat sejati...
kite kene berdoa pd Allah.....
Sbb itu pun 1 pemberian dr Allah.....
Untung sape yg ade sahabat sejati....
hargailah dirinye....
Aku akan terus berdoa moge d'pertemukan dgnnye.....
itu pun, salah 1 cinte kan???
Cinta dgn sahabat


LOve is nOt abOut findinG thE riGht pErsOn
But crEaTinG a riGht rElatiOnsHip ..

It's nOt abOut hOw muCh lOvE yOu hAve in thE bEgInning
But hOw mucH lOve yOu buiLd TiLL thE EnD...

No comments:

Post a Comment