Sunday, February 6, 2011

Dari seorang kawan n khas untuk aku..

Disaat aku kebuntuan dikala aku cuba mencari arah tuju...
memikirkan haluan yang terbaik untuk aku tempuh...
agar diriku bisa berdiri teguh...
dikala itu kau berikan aku satu semangat...
untuk terus melangkah....
SaudaraKu,
Betapa dunia yang kau pijak, Adalah dunia yang sama aku berdiri kini...
Betapa dunia yang buat kau sempit ini, Adalah dunia yang sama yang buat aku jatuh berkali-kali..
Betapa dunia yang buat kau sedih, Adalah dunia yang sama yang buat aku menangis..
Betapa dunia yang buat kau kecewa kini, Adalah dunia yang sama yang buat aku juga berputus asa..
Betapa dunia yang kau serabutkan ini, Adalah dunia yang sama yang buat aku kusut..
Betapa dunia yang buat kau kelu seribu bahasa, Adalah dunia yang sama yang buat aku bisu tak terkata..
Betapa dunia yang buat kau rasa berat, Adalah dunia yang sama yang buat aku rasa terbeban..
Sabarlah SaudaraKu..
SUNGGUH!!
Doa mengiringi perjalanan HidupMU...

Terima kasih aku ucapkan kepada kamu wahai si pengirim mesej...
Nama dia dirahsiakan...hohoho...biar jadi teka-teki...
jadi nie je la nak bagi tau...apepun..ayat ini antara pemberi aku harapan untuk teruskan perjuangan....
Wassalam...(n_a)

2 comments: